På tumanhand

Mamma har varit på sjukhuset i dag för ett par undersökningar såhär dagarna innan operationen. Hon viste inte om hon skulle få åka hem eller inte, men hon ringde nyss och talade om att hon fick åka hem. Hon var så glad att hon slapp stanna kvar över helgen. Hon får åka in på söndag kväll i stället för förberedsel inför operationen som sker på måndag. Därför tänker Daniel och jag strunta i våran middag och bio i morgon som vi hade planerat på tumanhand och i stället åka upp och tillbringa lördagskvällen med att gå ut och äta med mamma och pappa i Uppsala.

Nu ska vi åka till systembolaget och inhandla lite gott att dricka, sen ville Danne träna lite. Får se hur jag gör med det, har tydligen sträckt mig på något sätt. Det sitter liksom i rumpan och upp i ryggen, obehaglig känsla. Kan knappt röra mig i vissa lägen. Men lite överkropp går ju alltid att träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback