Soldyrkare

...och så var det torsdag igen. Veckorna går läskigt fort. I morgon är det äntligen fredag igen, älskar fredagar, speciellt om man har en ledig helg framför sig. I morse blev det i alla fall lite träning, spinning. Det har blivit dåligt med det de senaste veckorna, jag har liksom tappat suget. Kanske blev det för enformigt. Men i dag var det dags att sätta sig på cykeln igen och såhär efteråt känns det riktigt skönt.

I dag strålar solen och jag sitter ute just nu med kaninerna skuttandes här på gräsmattan. Där har vi verkligen två soldyrkare som bara ligger och njuter av solen just nu. Ska snart börja göra mig i ordning för att åka in till Marieberg. Det blev aldrig av igår så det får bli i dag i stället. Tänker stanna på Maxi på vägen hem och handla massa gott till helgen. Ska eventuellt göra ett nytt försök att få med mig rätt Ben&Jerry´s glass hem. På lördag hade jag och min karl tänkt att åka in och äta god mat på en av våra favorit restauranger i Örebro för att sedan gå på bio. Men i går när vi var in på SFs sida såg vi att filmen slutat gå och ingen annan film föll oss i smaken. Så vi får se hur det blir med det, kanske blir det bara en mysig middag. Det är ju inte helt fel det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback