Vita pumpor under Allhelgonahelgen

  
Vita pumpor vore inte helt fel nu under Alla helgona helgen. Men det får bli ett annat år, för denna helg kommer vi inte att vara hemma. I kväll blir det middag hos mamma och pappa och i morgon blir det middag med Erika och Martin och inflyttningsfest på det. Bilderna kommer från "The pottery barn".

Har sovit riktigt dåligt i natt, kunde inte somna och vaknade flera flera gånger. Men trots det känner jag mig otroligt pigg, kan det vara för att det är fredag kanske.? Har en hel del att göra nu innan vi åker i eftermiddag, vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja bara. Har ett enormt sug efter godis, så jag måste ladda upp med en stor påse smågodis att ha i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback