Stövlar i mängder


Sovrummet har numer fått en lite höstigare "touch". Vändbara bäddset från Hemtex där ena sidan är randig och på andra sidan är det löv. Färgerna går i blått & beige, det passar fint till det annars rätt så vita sovrummet.

Helgen går som vanligt alltid för fort och det är redan måndag, men rätt som det är så har vi den där underbara dagen fredag här igen. Jag skrev tidigare ett inlägg om att jag behövde ett par bekväma stövlar nu till höst och vinter. Nu har jag äntligen efter alldeles för många besök i olika skobutiker hittat ett par otroligt bekväma stövlar, och det blev faktiskt inte bara ett par, utan fem. Fem par stövlar? och först hittade jag inte ens ett par. Men minst två par ska åka tillbaka, fem par kommer jag inte ha användning av men jag kunde liksom inte bestämma mig i butikerna så därför fick alla paren åka med hem från Örebro. Örebro har förövrigt ett riktigt bra skoutbud i år tycker jag. Det finns mycket fint och många butiker att välja och vraka mellan. 


Kommentarer
Postat av: Erika

härligt att höra att du hitta stövlar som du gillar, men 5 stycken:O haha;D har du bestämt dig över jeansleggingsen/tightsen? jag är super nöjd med mina.Miss you!

2009-09-21 @ 19:52:07
Postat av: marlene

Erika:

ja blev låga, kanske inte sådär jätte snygga men väldigt väldigt sköna och det tänkte jag prioritera den här hösten & vintern. =) Jeansleggingsarna får stanna, har inte använt dem än men jag tror att det kan bli favoriter nu i höst. Fick även mamma att köpa ett par, hon tyckte att de var så snygga! Vi får ta och ses snart igen. Vore mysigt om du kom ner någon dag så att vi kanske kan åka in till Örebro, så att du får se den staden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback