Ljuvligt rosa


De härligt rosa rosorna var nära att sjunga sin sista vers igår. Jag kortade ner dem och stoppade dem i de pastellrosa hjärtformarna. Ljuvligt rosa blev resultatet!

Igår eftermiddag kom vi hem hit till oss igen. Flyttlådorna monterades ihop och vi kommer troligtvis behöva köpa ett par till. Det är inte förrens nu man inser hur mycket grejer man verkligen har. Hoppas på att kunna sortera ut och kasta det som inte behövs. Får se hur det går med det, jag och kasta grejer hör inte riktigt ihop. Jag ser alltid det fina och praktiska med varje liten grej vilket gör det svårt att slita sig.

Fredagskvällen bjöd även på "fredagsmys" som det så fint heter nu för tiden. Åt gott och bara myste! Denna lördag kommer att innebära fortsättning på att packa ner grejer och dona rent praktiskt kring flytten, det är som sagt en hel del att göra. Vid halv tre ska vi på två års kalas så nu blir det att slå in presenten i något gulligt papper och hoppas på att den uppsakttas något i alla fall. Men det tror jag nog, jag själv skulle nästan kunna tänka mig att dra omkring på denna söta sak...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback