Kjol blir klänning

Make a dress
Långkjol och ett skärp, och vips så har du en
klänning.
Jag provade faktiskt att göra samma sak med mammas gamla långkjol här om dagen, och resultatet var faktiskt riktigt snyggt. Tyvärr var kjolen lite för kort. 

Det är ett bra tips för er som har en långkjol hemma i garderoben.
Själv har jag ingen eftersom ( tycker inte att jag passar i det.)
Men nu står det på min shoppinglista !  Snyggt !
Man kan säkert fynda en och en annan långkjol nu på alla reor.
Har sett ett par stycken, men ingen i svart. Någon som vet var det kan finnas?



Kommentarer
Postat av: C.c

Personligen tycker jag att den va snyggast som klänning=) eller?

Postat av: Ally

Just den där var ruggigt mycket smyggare som klänning :)

2006-07-21 @ 18:10:43
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Marlene

Ja mycket snyggare som klänning tycker jag också !

2006-07-21 @ 18:34:35
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback