Lite bättre...

Borta bra men hemma lite bättre... mm det är nog så. Jag trivs himla bra hos Danne, men jag känner mig mer hemma här i trakterna eller vad man ska säga. Men det är nog inte så konstigt eftersom jag inte är van vid miljön där än.

Jag är lite smått sugen på att börja jobba i Örebro. Men det innebär flytt för min del, och jag vet inte om jag är redo att lämna Uppsala än. Trivs rätt så bra här i stan. Kan ju alltid prova på, trivs jag inte så kan jag ju alltid flytta tillbaka. Har ju redan ett boende, så det är inga problem. Det skulle innebära mer tid med Danne också, och det säger jag inte nej till :)

Dom ringde från jobbet för inte så länge sen och undrade om jag kunde jobba i morgon. Jag hade egentligen andra planer men sa ja till att jobba. Åkte faktiskt in direkt till stan för att shoppa lite nu när jag kom hem. Hinner som sagt inte i morgon.

Nu ska jag ta mig en powerwalk i det härliga vädret!

image235
Drickande  noshörning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback