Lyckat

Lyckad utgång i går. Vi hade det riktigt roligt, jag åkte dock hem ganska så tidigt. Tänkte att jag skulle vara duktig och åka med sista bussen hem. Ska ju åka bort i dag, och då vill man gärna vara lite pigg. Ska åka till Enköping med mamma om ett tag. Sedan åker jag vidare till Arboga, där jag ska spendera helgen. I morgon ska jag även ta en tripp in till Örebro. Det var alldeles för länge sedan jag var där. Gillar Örebro, har alltid sagt att jag ska flytta dit. Får se hur det blir med det.

Nu ska jag packa vidare, hatar att packa i en mindre väska. Det får inte plats. Det får bli två väskor helt enkelt. Jag har en tendens att a l l t i d packa för mycket och onödigt.

image220

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback