Magsår

Början till magsår, igen. Jag måste försöka sluta stressa, men hur gör man det. Jag kan inte ta det lugnt. Alltid har jag något att göra eller något som måste göras. I morgon är jag i alla fall ledig. Skönt. Då ska jag försöka vila upp mig lite. Hoppas på att få se skymten av lite sol. Det har varit alldeles för dåligt med sol under sommaren.

På fredag skulle jag och Erika egentligen ut, men på grund av mitt magsår så får vi skjuta upp det. Kanske lika bra det med tanke på hur det blev sist. Ska åka till Arboga igen i helgen. Vet inte riktigt hur länge jag blir kvar, det visar sig.

Ska strax ut och gå med mamma, vi ska gå förbi faster och kolla på deras nya kaninunge, Alfons.
 

Mina två monster. Kanin 1 & Kanin 2,
Dom har tyvärr aldrig haft turen att få några namn. Tips?

Kommentarer
Postat av: Erika

dom har ju visst namn;) haha

2007-08-22 @ 21:25:50
Postat av: Marlene

Erika: Haha, ja just det. Men dom kanske ska vara "barnvänliga" också.

Postat av: Erika

jasså msåte dom vara det oxå;) haha vilka barn ska du visa din monster för:P

2007-08-22 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback