Nästa stopp - Örebro

I dag blir det till att åka hem. Jag vill verkligen inte åka hem, trivs hur bra som helst här. Inga bekymmer & jag är lycklig. Varje morgon vaknar jag med ett leende på läpparna och mår hur bra som helst. Men i morgon är det jobb som väntar och det blir väl trevligt sen när lönen kommer.
 
Åkte aldrig till Örebro i går, så jag tänkte ta och åka dit nu i dag i stället. D tyckte att jag skulle ta bilen, men jag tror att jag tar tåget. Då vet jag att jag kommer fram. Mitt tåg hem går inte förrens runt klockan sju i kväll. Så det är ett tag kvar. Och som sagt, då är shopping ett bra tidsfördriv.

Nu ska jag klä på mig och sedan packa väskan. Sedan bär det av mot Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback