Snart dags att åka hem

I morgon är det dags att åka hem. Jag vill inte hem, vill stanna kvar här hos Danne. Trivs verkligen bra i hans sällskap.
Men han kommer till mig på lördag, så det går inte många dagar till vi ses igen. Får skjuts hem av hans mamma i morgon. Snällt :)

Men det ska bli lite skönt att komma hem också, ska träffa min underbara Erika på fredag :) Då vankas det utgång. Vi vet redan nu hur det kommer att sluta. Det kommer Spåra som alltid, men det är det som gör det så roligt, alltid händer något nytt och kul.

Blev väckt av att jobbet ringde i morse. Ska jobba vecka 36 & 37. Blir bra det, kul med lite extra pengar.



Sitter och väntar på att Danne ska komma hem nu, saknar honom. Men snart så kommer han.
image232

Tunika från HM som jag funderar på att klicka hem.
 

Kommentarer
Postat av: Erika

haha ja spårning e bara förnamnet när det gäller oss:) men vi har ju bara för kul så varför sluta med våra härliga utgång:D ja menar inte ens hjärnskakning stoppar oss

Postat av: Marlene

Inget stoppar oss!
Inte ens hjärnskakning som sagt.

2007-08-29 @ 16:41:20
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback