Weekend bag

Klarade av den långa jobbdagen helt utan problem.
Tiden gick mycket snabbare än vad jag hade räknat med
och det kändes som en helt vanlig arbetsdag.

I morgon jobbar jag 8-16. Sen är jag ledig hela helgen.
Vilket jag känner att jag behöver.

Ska strax gå ut och gå. Sen är det nästan dags att sova. Har jätte svårt
för att lägga mig tidigt. Blir alltid tidigast tolv. Det har blivit
en dålig vana.

Är sugen på att köpa en
Burberry weekend bag.
Gillar det rutiga mönstret & den chokladbruna färgen.
image199
I dag ringde dom från stället där vi lämnat in min mobiltelefon.
Den är klar, ni kan hämta den. Äntligen tänkte jag, men när pappa
kom dit för att hämta telefonen som var "klar", så var den tydligen
inte så klar. Vi har inte kunnat göra något med den, den var fuktskadad.
 
Bra att dom ringer och säger att den är klar när dom inte ens har
gjort något med den.

Jaja, nu ska jag gå ut och gå. Och i morgon blir det jag som ger mig ut på äventyr. :) Trevlig kväll, helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback