Höstkappa

Har varit en helt okej dag på jobbet i dag.
Fick dekorera lite, sånt gillar jag. Det är verkligen kul!
Absolut något som jag skulle kunna tänka mig att
arbeta inom. Har alltid gillat inredning av olika slag.

Sedan blev det lite uppackning av krukor. Blev inte alls
mycket kassa i dag, så det var rätt skönt. Fick kassan
där solen ligger på hela tiden + att man ínte ser något på
skärmen. Så det var skönt att jag slapp stå där hela dagen.

Efter jobbet blev det middag på en restaurang. Maten smakade mest olja.

Har nyss duschat, tog mig en timmes promenad tidigare.
Härligt! Det är så skönt att bara gå i bland. Rensa tankarna lite.




Är lite sugen på att inskaffa mig en ny höstkappa. Gillar dessa två färger, men själva modellen
får mig att tänka lite "regnrock". Kanske är det färgen och materialet i hop som gör det + längden. Eller
så är det bara modellens gubbyxor som gör att det känns lite för "rock-aktigt".

image188           image189
Theory - Kamalia Trench Coat                 Rag & Bone - Macintosh Trench Coat 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback