Polotröja

I morgon ska jag ta mig en shoppingtur efter jobbet.
Är mycket jag vill köpa. Slutar trots allt halv 4 så det
hinner bli ett par timmar i alla fall.

Är lite sugen på en polotröja. Men jag har väldigt svårt
för det. Tycker att det kan vara hur snyggt som helst på
andra, men sen när jag sätter på mig en så både ser
och känner jag mig hemsk. Har svårt för polotröjor
där kragen sitter åt. Känner mig "instängd"
image176
Den här polotröjan från H&M ser väldigt skön ut.
Perfekt en höstkväll. Den har en stor ribbad polokrage,
helt i min smak. Däremot är jag nog inte så förtjust i materialet.
Men absolut värd att ta en närmare titt på, även fast jag och
just polotröjor inte går så bra ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback