Vissa personer letar verkligen efter fel...

Det var verkligen skönt att ta sig en kvällspromenad och framförallt välbehövande.
Gick även hem till faster och familj och önskade dem en trevlig resa, de ska till
Turkiet i morgon. Hoppas att de får sig en riktigt bra semester med kanon väder.
Det är dom värda.´

Resten av kvällen har spenderats med min lur. Har pratat i flera
timmar nu, och känner jag mig rätt så kommer det att bli
ett par timmar till. Pappa lämnade förresten in min mobiltelefon på lagning
i dag. Hoppas att den går att rädda.

image181
Paris Hilton med sin glittrande telefon.


Dagens roligaste kommentar/uppmaning som jag fick när jag stod
i kassan av två tanter (äldre damer) :
- Åh det är så jobbigt med alla sedlar, kronor och kvitton som vi får
av er. Det är faktiskt jobbigt för oss kunder. Ni borde tänka på det!
 
Men hallå? jag kan gärna kasta deras kvitto och behålla pengarna.
Vad förväntar dom sig att få tillbaka? Skaffa ett kort så slipper du
mynt och sedlar.  Vissa personer är verkligen ute för att hitta fel,
dom måste hitta något att kommentera och klaga på. Trist.
Ni kan gärna hålla er hemma.


Nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite på tv. Njuta av natten
såhär innan min lediga dag. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Pytte

Som svar på din kommentar som var rolig att få :) Ja, det är 60 mil emellan oss =/ <3

2007-07-25 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback