Ännu en trasig lur

I kväll har jag inte gjort någonting alls förutom att prata i telefonen i ett par timmar. Jo druckit te har jag också hunnit med. Känner mig lite krasslig i halsen så det värmde fint i strupen.

På tal om telefon, jag har lyckats ha sönder ännu en "för tillfället mobiltelefon". Den fjärde telefonen jag har sönder nu på bara ett par månader. Hur lyckas jag.? Skyller på att det är lite äldre modeller. Så nu börjar det verkligen bli dags att köpa ny mobiltelefon. Men tiden hinns inte riktigt med till det. Eller så tar jag mig inte tid, för tid finns det alltid. Vet ändå inte vad jag vill ha för telefon så det kan gott vänta. Förhoppningsvis håller den "tillfälliga" telefonen jag har nu ett tag till.

image431

Kommentarer
Postat av: Erika

haha hur lyckas du baby? åh vad typiskt att du e sjuk gumman, säg till när du e bättre så kanske vi kan simma..jag e grymt sugen på å simma och även ett spinningpass?

Postat av: Karin

hehe nee-e marre inte ännu en. hur gör du egentligen? :P
Vi får ta en dag och gå och kika på nya tycker jag! ^^,

2007-11-13 @ 10:58:55
URL: http://kokaiin.blogg.se
Postat av: Marlene

karin:
ja det måste vi göra. snarast!

2007-11-13 @ 21:14:23
Postat av: Marlene

Erika:
haha ja jag frågar mig desamma. :P
jag börjar bli bättre nu, men ska nog inte simma på någon dag i alla fall.. hur jobbar du på torsdag`? jag är också sugen på att simma och spinna. men mest sugen på att träffa dig :) var så länge sen.. saknar dig.

2007-11-13 @ 21:15:57
Postat av: Erika

torsdag blir nog bra å träna på å träffa dig baby:D

2007-11-13 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback