Desperat

Har desperat försökt att få tag på jobbet hela morgonen. Blir hemma i dag också och vill gärna tala om det i tid. Nu fick jag tag på dom en kvart innan jag ska börja. Det känns inte så bra. Vet att jag hade behövts i dag, men är man sjuk så är man. Vill ju inte smitta ner personalen + alla kunder. Känner mig inte alls speciellt pigg & kry. Har feber och huvudet känns som om att det ska sprängas. Som toppen på isberget har jag fått en retsam hosta också. Jag som ville jobba i dag. Men får vara hemma och vila upp mig så att jag är redo att köra nästa vecka! Om inte redan i morgon.

Känns skönt att älsklingen kommer hit senare i dag. Det är aldrig helt fel att bli ompysslad av honom.

image423
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback