Det förtjänar jag

Febern har i alla fall avtagit nu. Skönt! Känner mig dock väldigt hängig fortfarande. Ska ta en ipren i hopp om att bli lite piggare. Ska ringa till jobbet strax och meddela att jag ska jobba i morgon. 10-16 är en rätt så lagom tid. Går det absolut inte så är det ju bara att åka hem. Hoppas att jag inte smittar mina kära kollegor bara. Marlene (Lena) ska börja jobba på samma jobb som mig. Det ska bli kul. Kommer bli jobbigt med namnen bara. Två Marlene i en liten butik. Det kommer bli lite förvirrande. :)  Men det ska bli riktigt roligt att hon ska börja jobba där hon med. Deltid till att börja med.

Nu ska jag gå och ta mig min ipren. Sedan ska jag försöka fräscha till mig lite om jag nu ska åka in och köpa mina kläder. Ska i så fall köpa med mig glass hem. Självklart Ben&Jerry´s. Det tycker jag att jag förtjänar i dag.

image416

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback