Efterlängtat House

I dag har jag jobbat trots förkylningen, det har gått bra och det har varit roligt.  Kul att jobba med Marlene också. Har inte träffat henne sen vi tog studenten. Vi har packat upp en massa nya julkrukor, båda fina och dom som var mindre fina. Hemska enligt mig och resten av personalen. Chefen gav en rolig kommentar "Har jag bestält dom där?" Hoppas att kunderna tycker att krukorna kan vara lite fina i alla fall, men det tror jag nog.

Åkte till Gränby Centrum en stund efter jobbet, kikade på present till mamma som fyller på torsdag. Men jag hittade inget, vet verkligen inte vad jag ska köpa. Tips?

När jag kom hem hoppade jag i lite sköna kläder och tog på mig vinterjackan och gav mig ut på en promenad, mötte upp mamma som slutade ett möte halv 8. Det var jätte skönt att gå, riktigt härligt väder!

Hade sett fram emot att klockan skulle bli nio i dag för att jag skulle kolla på House, men till min besvikelse upptäckte jag att det var ett program om Astrid Lindgren i stället. Inget ont om Astrid. Men House hade suttit fint i kväll.
image432

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback