Grattis mamma!

Blev ont om bloggande i går, internet strulade hela kvällen. I dag fyller mamma år! Men det har inte ritktigt firats. Jag började min lediga dag med att åka in till stan för att träffa en doktor halv 9. Det gick bra och allt såg bra ut. Skönt! Efter läkarbesöket gick jag och simmade. Skönt att röra lite på sig igen efter att ha varit sjuk. Sedan blev det en vända på stan i ett par timmar.

I dag har storebror flyttat också. Så vi har varit runt och köpt tv, soffa och en massa andra nödvändiga saker åt honom. Hela familjen! Tror aldrig att vi har varit runt sådär hela familjen. Kanske när vi var 3 och 5 år jag och brorsan. Mamma & jag tillbringade hela 3 timmar på Ikea. Det blev lite för länge tyckte vi. Men efter en fika så var vi rätt så pigga igen.

I morgon är det jobb som står på schemat och sedan kommer Danne hit. Jag skulle egentligen ha åkt till honom men det blev ändrade planer. Huvudsaken är att jag får träffa honom.

image437
Ett kort som mamma fick av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback