Hemma igen

Kom hem för inte allt för länge sen. Det gick bra att köra, tog inte lika lång tid som det tog att åka dit. Skönt.

Ska fixa och dona lite här hemma nu, ska kolla igenom lite kläder och sånt där och se om jag behöver köpa något mer till Thailand. Ska åka och shoppa lite med mamma sen.

Har börjat fundera lite mer på jobbet som jag har blivit erbjuden. Vill egentligen inte flytta dit men det skulle inte vara för alltid utan för en kortare tid. Det enda som lockar är att få vara med Danne varje dag. Det tåls att tänka på i alla fall. Ska ta reda på lite mer om det jobbet innan jag bestämmer mig. Har ju ett jobb här hemma som jag trivs bra med.
image447

Kommentarer
Postat av: kristin

vilken snygg header du har! vad är det för jobberbjudande du har fått?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback