Humöret har varit på topp

Blev en mysig morgon med älsklingen i dag tyvärr låg vi nog och drog oss lite för länge för det fick bli ett rätt så hastigt hejdå innan jag åkte till jobbet sen. Det var en rolig dag i dag på jobbet, allt flöt på bra och det var bara en sån där bra dag. Humöret var på topp hela dagen. 

På tisdag är det bara tre veckor kvar tills vi far vi väg till Thailand Daniel och jag. Jag längtar så mycket. Det kommer bli helt underbart. Dom där två veckorna skulle inte kunna sitta bättre nu. Behöver komma i väg lite känner jag. Har varit en hel del på sistonde med allt & ingenting.

I dag gick jag på ett spinningpass efter jobbet. Jag känner att jag inte är helt frisk än, har inte den där orken som jag brukar  ha. Konditionen var inte på topp om jag säger så, men det blir kanske så när man har legat sjuk ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback