Jobb jobb och åter jobb

Blir lite ont om bloggande nu när jag jobbar en hel del. Gör så mycket annat efter jobbet att det inte hinns med. Orken finns nog inte heller riktigt där om jag ska vara helt ärlig.

I morgon blir det långdag 8-19. Kommer vara helt slut vid dagen/kvällens slut. Inte nog med det så ska jag jobba på lördag. Men ska nog hoppa att gå ut och äta med jobbet. Danne kommer ju och det känns faktiskt lite mer lockande att träffa honom, väldigt mycket mer. Eventuellt ska vi hem till hans bror och tjej eller nyblivna fru kanske jag ska säga och äta middag och bara ha det trevligt. Vi har inte riktigt bestämt oss än. Kan vara skönt att bara vara ensamma och ta det lugnt och ha det mysigt. Det visar sig.

Nu ska jag göra mig redo för sängen. Ska lägga mig och prata i telefonen (som alltid) och kika på tv. Skönt att vila lite. Är inte ofta jag kommer i säng vid den här tiden på dygnet. Men i morgon väntar en lång dag.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback