Julgodis

Har flängt och farit hela dagen känns det som. Tränat, shoppat, handlat mat. Kom hem för inte allt för länge sen, då lagade jag och mamma i ordning tacos. Blir en lugn kväll nu framför tvn.  Just nu är det bonde söker fru som visas på min tv och efter det ska jag kolla på Leilas Jul. Jag gillar att kolla på matprogram av olika slag. Och hon ska ju baka en massa julgodis och annat gott. Mums.

Jag är ju borta över julen, men lite julstämning vill man ju ha. Kanske blir det lite julbak redan i helgen jag brukar nästan aldrig baka, men det kan vara ganska så roligt i rätt sällskap och i dag fick jag reda på att Daniel ska komma upp i helgen. Det var egentligen inte tänkt så eftersom jag jobbar hela helgen, men nu blir det så i alla fall vilket känns jätte roligt. Älskar att vara med honom.

image440
Leila Lindholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback