Matlagning & shopping

Mamma slutar sent i dag så jag tänkte ta matlagningen i egna händer och laga lite mat tills dess. Vilket jag tror kommer att uppskatas. Eller jag vet att det kommer att göra det. Frågan är bara vad jag ska hitta på. Är sugen på någon pasta av något slag. Får se vad som hittas på.

image448

Har röjt igenom garderoben nu och tagit bort en hel del som jag inte använder. Skulle behöva köpa lite nya linnen & toppar tills vi åker. Det är alltid roligt med lite nytt. Så efter maten blir det shopping som gäller. Sen blir det en lång härlig kvällspromenad på det för att sedan bänka oss framför tvn och kika på Bonde söker fru. (har man en gång tittat så fastnar man och det har jag tydligen gjort.)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback