Min stora kärlek

Måste börja med att grattulera min bästa vän Erika till körkortet. Visste att du skulle klara det! Grattis än en gång.

I går efter jobbet åkte jag till Danne, där jag fortfarande är. När jag kom dit hade han fixat mat och allt. Tacos. Vilken lyx. Han är så underbar! Jag har verkligen hittat min stora kärlek.
image407


I dag är det snö, usch! Jag hade tänkt att åka in till Örebro för lite shopping, men det kändes inte allt för roligt att åka i snö ovädret med min inte allt för stora bil. Kunde ha lånat Dannes Jeep men jag tyckte att han behövde den bättre. Så det blir en mysig inne dag för mig i dag helt enkelt. Danne var nyss hem och åt lite lunch. Mysigt att får träffa honom en stund såhär mitt på dagen.

I morgon är det dags för mig att åka hem igen. Hoppas att snön försvinner tills dess eller att det inte fryser på. 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Thank you honey!!:) jag saknar dig!! vi måste verkligen träna i hop snart..sen kom jag på i dag att vi måste verkligen hitta på nått kul du&jag nån dag..va längesen vi bara tränar i hop nu för tiden..iof e ju det bra:D men typ idol kväll å middag lr nått sånt mys:D oj va långt detta inlägg blev:P kanske för jag saknar dig så!!!

2007-11-07 @ 19:39:58
Postat av: Marlene

Erika:
Jag saknar dig med. Det börjar bli dags att hitta på något galet som vi alltid brukade göra förut.

2007-11-09 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback