Mysdag med älsklingen

Gårdagen började inte speciellt bra. På spinningpasset strulade musiken och hon som ledde passet försökte skämta till det hela tiden, det blev vara pinsamt. Sen när jag äntligen var påväg till Danne så hade dom lagt om vägen vid västerås så att jag var tvungen att åka på småvägar där jag aldrig någonsin åkt förut och det var mils långa bilköer, kaos helt enkelt. Men efter ett  par timmar var jag framme och då var det värt varenda timme.
Danne hade med sig tio jätte fina röda rosor när han kom hem från jobbet. Han är verkligen underbar. Sen blev det tacos och mys framför tvn. Lite senare gjorde vi ett pepparkakshus :) och som jag misstänkte fick det inte stå sig särskilt länge, men gott var det. Mums!

Nu ska jag strax åka hem. Har ingen som helst lust att åka hem.  Men vi ses i helgen igen. Tänkte åka förbi stan och köpa lite nödvändiga saker. Bland annat en present till pappa som fyller år på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback