Något jag aldrig glömmer

I går när jag var på spinningen kom jag och tänka på när jag för ett X antal år sedan var på spinning med Therese. Jag började fnittra för mig själv och det gick inte att sluta. (Skyller på att jag började bli sjuk). Hur som helst, när jag och Therese var på det där spinning passet lyckades hon av någon anledning ramla av cykeln. Jag förstår inte hur det kunde ske och det gör jag inte än i dag. Det såg så himla roligt ut. Hur lyckas man ramla av en stillastående cykel. Det är bara hon som lyckas med något sådant. (Får väl tillägga att det var vårat första spinning pass.) Som tur var fick hon hjälp av den extremt hurtiga tanten som måste ha varit i 70 års åldern och en piggare tant har jag aldrig sett om jag bortser från min gammelmormor. Hon slår alla.

image417
(Konstigt att du lyckades hålla balansen denna gång.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback