Sängliggande båda två

Efter att ha legat och dragit oss i sängen hela morgonen/förmiddagen har vi äntligen ätit frukost jag och älsklingen.
Men det är helt okej att få ligga och dra sig så här länge en söndag då vi båda är sjuka. Daniel har somnat igen, och jag tänkte ta en dusch. Stackarn är jätte förkyld, jag börjar gå åt det friskare hållet vilket är skönt. Är jätte förkyld men känner mig ändå rätt så pigg. Är hemma från jobbet i dag med och i morgon är jag ledig. Kanske måste älsklingen vara hemma i morgon från jobbet och då hoppas jag på att få ha honom här en natt till. Jag är ledig i morgon! Det skulle inte kunna bli mer perfekt, om man bortser från förkylningen.

Nu ska jag gå och mysa lite med sjuklingen innan jag hoppar in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback