Sliten

Har nyss sagt hejdå till den underbaraste och en av dom mest betydelsefullaste i mitt liv, Daniel. Han har åkt hem eftersom det är måndag i morgon, vilket innebär ny vecka som i sin tur innebär jobb för oss båda´, på olika håll i olika städer. Det suger rent ut sagt. Använder förövrigt aldrig det uttrycket, men nu passade det bra. För det är verkligen värdelöst att bo i olika städer. Men som tur är så är jag ledig onsdag och torsdag. Då åker jag till honom!
Blev en lugn och mysig kväll igår efter jobbet med Danne. Gick ut och åt lite och sen blev det en mysig hemma kväll. Middag & utgång med jobbet känndes inte så aktuellt. Så jag hoppade det. Blev också bjudna till Dannes bror och tjej på middag. Men det tackade vi nej till. Har jobbat helg nu i jag vet inte hur många veckor. Känner mig lite smått sliten. Åkte dit i dag i stället och åt lunch.Trevligt! Nu är jag sugen på att flytta till hus jag med.

Nu ska jag strax äta, blev sen middag i dag. Tänkte köpa mig en mixer också, på tal om ingenting. Kommer bli många goda smootihes gjorda då.

image403

Kommentarer
Postat av: Erika

haha en mixer?:D du är söt gumman:) å jag saknar dig baby!! ses snart?

2007-11-05 @ 19:46:18
Postat av: Marlene

Erika: Haha ja kanske lite onödigt, för jag vet att jag inte kommer använda den lika ofta som jag kanske tror. =)
Saknar dig med! Spinning nästa vecka? två gånger? får boka!!

2007-11-05 @ 20:59:22
Postat av: Erika

jaa spinning nästa vecka:D

2007-11-05 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback