Är det dags ?

Har inte blivit mycket bloggande i dag. Har jobbat 10-19,30 och efter jobbet åkte jag direkt och tränade lite.

Runt klockan tio var jag hemma. Skulle mata kaninerna då, trodde att den ena var död. Han låg inne i sitt lilla hus (vilket han aldrig gör). Dom brukar alltid hoppa fram när jag kommer, men i dag gjorde han inte det. Märkte direkt att det var något fel. Tog mod till mig och kikade in i huset. Han rörde sig lite smått. Lättnad! Men ändå, vill inte att dom ska lida på något sätt. Men efter mycket prat och gos med honom så var han på benen igen. Kanske behövde han bara lite kärlek. ;)  Men dom har ju ett par år på nacken, så det vore ju inte helt oväntat om något tråkigt skulle hända.
image386

image384

I morgon är det jobb som gäller igen. 10-19,15. Sen väntar ett förhoppningsvis härligt och roligt spinningpass med Erika. Kul att ha något att se fram emot under dagen!  Nu ska jag lägga mig och kolla på Bonde söker fru. Sen blir det ett avsnitt av Sex and the city. Blir nog en sen natt som vanligt. Har verkligen problem med att komma i säng tidigt. Hittar alltid på något annat som måste göras eller något att göra bara för att.

Kommentarer
Postat av: Josefin

kaninerna :D vad heter dom?

Postat av: Karin

Pung och Kula. PUNGKULA :D hah xD stackarna

2007-10-25 @ 17:52:20
URL: http://kokaiin.blogg.se
Postat av: Erika

lalala..hmm undra vem som kom på dom namnen?;P

2007-10-25 @ 22:02:31
Postat av: Marlene

Josefin: dom har inga namn :P

2007-10-25 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback