Bonde söker fru

Mormor & morfar kom och överraskade i dag. Så har nyss ätit middag med dem. Är riktigt rastlös för tillfället och funderar på att gå ut lite. Ta en promenad kanske, men klockan åtta är det jag som sitter framför tvn och kollar på Bonde söker fru. Har tydligen kollat på det för många gånger att jag nu är fast. Eller fast är väl inte rätta ordet. Jag måste ju inte kolla på det, men som i kväll när jag ändå inte har något för mig kan det vara kul att titta. Gillar han den där Fredrik. Heter han så? Han är så rolig på något sätt, han blir helt till sig och man ser verkligen hur kär han blir. :)

Men borde det inte heta "Bonde söker kärlek" eller något nu när det är en kvinna med i bilden. För inte söker väl hon någon fru, jag har i alla fall bara sett att hon valt karlar.

 image355Nog pratat om bonde söker fru. Men i brist på annat blir det lätt lite långsökt....  

Kommentarer
Postat av: Erika

Bonde söker fru är mysigt:D men det är som du däger lite fel titel på programmet nu när det är en kvinna med:P

2007-10-17 @ 21:41:20
Postat av: Marlene

haha ja det är ett mysigt program =)

2007-10-17 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback