Dagen och dagarna framöver

Blir nog ingen träning i kväll. Jag är för lat helt enkelt. Är verkligen trött i dag. Ovanligt trött! Får skylla på tidsomställningen ;) Men en långpromenad kommer det att bli i alla fall. Det känns inte bra att träna så pass sent som det skulle ha blivit när jag redan är trött. Det blir oftast inte så bra då. Ska bli skönt med en promenad i friska luften.

Blev en trevlig utflykt i dag med karin.  När vi hade tröttnat på butikerna i stan åkte runt till några andra butiker här i Uppsala. Var bland annat in på plantagen och hämtade mitt favoritskärp + lite annat som jag hade i skåpet.

image400

I morgon väntar jobb och sedan ett spinningpass. Känns bra att ha något roligt att se fram emot under dagen man jobbar. Ska bli roligt att träffa Erika!

Jobbar den här lördagen som kommer och efter jobbet ska vi personalen ut och äta och sedan blir det väl utgång. Men jag tror att middagen räcker för min del. Danne kommer ju också så det känns ganska så mycket mer lockande att träffa honom. =) Är ledig på söndag, vilket känns jätte skönt! Hade ställt in mig på att jobba då.

Kommentarer
Postat av: Erika

längtar till imorgon baby..har så mkt kul å berätta för dig:D haha du kommer garva så du ramlar av cykeln;)

2007-10-30 @ 20:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback