Dålig start på dagen

Morgonen/ förmiddagen började sådär i dag.  Hade blivit någon dubbelbokning hos gynekologen, så det var bara att kila där i från. Jag som sagt i från jobb och allt bara för att gå dit. Trist när det blir så. Tess var med och höll mig sällskap en stund i dag, i väntan på tåget till Stockholm fick jag en alkoholist i knät samt en arm runt mig ett flertal gånger. Usch, han var lite smått läskig. Äcklig om inte annat. Vi förflyttade oss rätt så snabbt där i från.

Har tagit en promenad nu i kväll och efter det fick det bli ett varmt skönt bad för att tina upp lite. Är riktigt kallt ute nu!
Erika och jag har precis bokat in ett spinningpass på torsdag klockan 20. jag slutar jobbet  ca 19,30 så det blir kanon. 

image383
Kanske dags att inviga våra söta svettband som vi fick på Torö i somras. ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

haha:D jaa å så söta^^ haha vi skulle va lätt snyggat på spinningspasset om vi använde dom:D hallå du får ta å skicka denna bild;)

2007-10-24 @ 19:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback