Die Hard

Efter jobbet åkte jag snabbt ner på stan och sprang in på träningen. Erika var redan där. Jag bytte om lite snabbt och sedan var vi igång. Känndes så skönt efteråt när passet var slut, vi var riktigt duktiga. Kikade runt lite på stan efteråt, såg ett par stövlar jag eventuellt ska åka in och köpa i morgon efter jobbet.

Åker till Danne i morgon. Ska bli skönt och vila upp sig lite. Har börjat känna mig sjuk igen. Det är nog inte så bra att träna när man redan är skapligt förkyld. Nu ska jag packa lite till i morgon och sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen och kolla på någon film.

Det är min favorit på tv just nu i filmen Die Hard, Bruce Willis. Fick en fråga en gång ute på krogen av någon fotograf för en tidning om vilken känd person jag helst skulle vilja kyssa, mitt svar blev då Brucan. Gillar nog lite smutsiga karlar med attityd ;)
image329

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback