Efterlängtade helg

Äntligen har jag jobbat klart för i dag och har nu en efterlängtad helg framför mig. Ska strax skjutsa in mammas vän till stan och sedan åker vi till Gränby och handlar lite. Efter det ska vi ta oss en härlig promenad.

Senare i kväll kommer Danne :). I morgon ska vi ner på stan och sen i väg på 70års fest. Brukar kunna bli rätt så trevligt faktiskt. Gubbarna är duktiga på att dricka & roa oss andra som ska ta det lite lugnare på den fronten. Jag har början till magsår igen så det blir en lugn kväll i morgon också. Tänkte erbjuda mig att köra så att dom andra kan ha det lite extra trevligt..

Nu ska jag sätta i gång och städa lite. Har sett att det har behövts nu i ett par dagar men inte riktigt orkat ta mig för. Har kommit hem rätt så sent varje kväll och på dagarna jobbar jag. Det har inte hunnits med helt enkelt.  


Kommentarer
Postat av: Erika

din heta blodin, hoppas du har en underbar helg med den utvalde;) men nu skanar jag dig, vi lär ju spinna snart?:D

2007-10-14 @ 00:58:39
Postat av: Marlene

spinning i veckan? har du någon tid till det tror du? efter jobbet?

2007-10-14 @ 19:29:21
Postat av: Erika

jaa..ska vi säga på tisdag efter mitt work:D

2007-10-14 @ 19:55:25
Postat av: Marlene

onsdag blev det =)

2007-10-14 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback