En dag med Erika

I dag har jag jobbat 8-15. Skönt med en kort dag! Åkte snabbt ner på stan för att möta upp Erika. Vi började med att boka en tid åt mig för att ännu en gång försöka få någon struktur i det här som håller på inom mig. Jag hoppas att det löser sig. Men det löser sig alltid, på ett eller annat sätt. 

När vi var klara gick vi till badet och simmade flitigt. Duktiga var vi, verkligen. Som avslut på dagen gick vi och avnjöt varsin god sallad på Cupido. Dom kan verkligen det där med sallader ;) Trots att man får välja innehållet sjäv. Hur som helst så har det varit en riktigt bra dag trots omständigheterna.  Är verkligen glad över att jag har en så bra vän som Erika. Jag kan verkligen prata med henne om allt och jag litar på henne (dig) till 503%. Du är helt enkelt bäst.
image340
Sköna människa! ♥

Nu ska jag krypa ner i sängen till mitt inspelade House som jag missade i går. Började kolla på det när jag var barnvakt varje tisdag förut. Sen dess har det blivit lite av en favorit serie som jag egentligen aldrig kollar på längre, men i går kände jag att det var dags att ändra på det. Så nu blir det gårdagens avsnitt av House. Men först packa lite inför i morgon. Blir jobb större delen av dagen 10-19.15. Det är egentligen en ganska så värdelös tid, hela morgonen och nästan hela kvällen är borta. Man tar sig inte för att göra så mycket innan klockan tio på morgonen när man vet att man ska i väg.


 

Kommentarer
Postat av: Erika

åh bästa underbara människa, nu blev jag ju rörd:) kan bara säga att jag känner exakt likadant för dig honey love

Postat av: Josefin

snygg bild!

2007-10-11 @ 13:14:04
URL: http://josefinp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback