Guld & Silver tights

I morgon ska jag vara barnvakt åt mina grabbar. Det var evigheter sen jag var det sist. Innan sommaren måste det ha varit. Har inte sett dom två äldsta sen dess så det ska blir roligt att träffa dom igen. Den minsta träffade jag på dagiset när jag jobbade där.

Ska nog in och kika på lite kläder i morgon i stället eftersom det inte blev så i dag. Är sugen på att fylla på garderoben med lite nytt. Det blir i alla fall inte några guldiga eller silvriga tights. Det är en sak som är säker.

image350

Jag har nog aldrig varit något fan av dessa
tights. Och jag kan nog säga att jag aldrig kommer att bli det utan att ljuga. Jag kan absolut inte tänka mig själv i ett par, det skulle både kännas och se fånigt ut. Det ser väldigt obekvämt och tajt ut. Lite för plastigt. Sen kan det kanske vara lite coolt på rätt person med  rätt överdel till. Men det är tveksamt det med. Förlåt alla ni som har ett par tights i guld eller silver hängandes i garderoben men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag inte tycker att dom är fina.

Kommentarer
Postat av: erika

haha jag förlåter dig;) nej då jag har inga kommer aldrig skaffa ett par guldiga thigts:P

2007-10-16 @ 07:37:30
Postat av: Marlene

Erika: men du om någon skulle ju passa bra i ett par sånna =)

2007-10-16 @ 12:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback