Hur länge ska man vänta?!

Var hos "läkaren" i morse. Börjar bli lite av en vana nu. Blev inte så mycket klokare av det, men ska testa ett par saker i alla fall i hopp om förbättring. Tog ledigt från jobbet sen på grund av privata själ kanske man kan säga. Ska åka in till akuten sen om jag inte får någon tid i dag. Känns sjukt att man ska behöva åka till akuten för att få hjälp. Fick iof en tid hos en riktig doktor, men den är inte förrens den 15 november. Hur länge ska man behöva vänta!?
3½ månad har jag väntat och väntat helt utan resultat.

Gick en sväng på stan sen, fick med mig ett par kassar innehållande smink, hudkräm och en kofta. Åkte sen vidare till IKEA för att köpa galgar. Nu ska jag snart äta lite lunch och sen ta en promenad.

I går var jag och Erika på spinning som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Det var sjukt jobbigt men det var bara att bita i hop. Det var jätte skönt efteråt när vi var klara. Effektiv och härlig träning som vi absolut kommer att fortsätta med.
image387

Kommentarer
Postat av: Erika

Akuten?:O baby hur mår din kropp egentligen!! blir ju orolig..hoppas att det ordnar sig snart!:)

2007-10-26 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback