Impulsköp?

Köpte en Burberry väska för ett ganska så bra tag sen, ett år eller något. Eller det var kanske att överdriva, men vi säger för 10 månader sen för att inte ta i. Har väl använt den ett tiotal gånger totalt. Om ens det. Så det var kanske inte ett sådant bra köp som jag trodde då för tillfället. När jag såg den första gången var jag bara tvungen att köpa den. Priset och att jag kanske inte skulle använda den spelade ingen roll. Jag gillade färgkombinationen och mönstret. (Ser lite annorlunda ut på bild). Så det blev ett sånt där impulsköp, som jag förövrigt är rätt så bra på. Känns lite som en tantväska, en portfölj eller något. Det är formen som gör det.

Det är så typiskt mig att göra onödiga impulsköp. Tänker inte på något, bara att jag måste ha, jag bara måste ha! ;)
Men jag är nog inte ensam om att göra impulsköp som man sedan ångrar ?
image376

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg, hur mycket fick du ge för den? :)

2007-10-23 @ 09:42:47
Postat av: Marlene

Malin: jag minns faktiskt inte riktigt vad den kostade, ett par lappar i alla fall.

2007-10-23 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback