Jag längtar

I morgon ska jag till Danne som tidigare nämnt. Men innan jag åker till honom ska mamma & jag åka till Västerås och kika lite, shoppa med andra ord. Ska bli trevligt och strosa runt där under dagen. Jag är värdelös på att hitta där, eller var kanske jag ska säga. Sist jag var där blev jag ju guidad av Sara och då gick det fint. Stötte på en och samma karl ett flertal gånger. Blir så när man går i cirklar som jag gjorde. Han tyckte nog att det var lika kul som vi, att jag virrade omkring på ett och samma ställe.

Nu är det inte så jätte långt kvar tills vi åker till Thailand. Snart är det redan början på november och då är det
drygt bara en månad kvar tills vi åker. Det kommer bli underbart.
image368
Jag längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback