Letandet fortsätter

Det blev ingen ny mobiltelefon, jag är för kräsen jag vet. Har fått det påpekat en hel del i dag, men jag vill ha en telefon som jag trivs med. Det ska inte vara någon värsting telefon och det behöver inte alls vara den senaste. Men jag kräver däremot att den ska se någorlunda trevlig ut. Annars är huvudsaken att det går att ringa på den. Jag är inte intresserad av att kunna kolla på tv och sånt där. Det kan jag göra hemma. Jag får helt enkelt leta vidare. Hittade dock en telefon som verkade lite intressant. Ska kolla närmare på den nån dag då jag har mer tid.

I morgon är det jobb på dagiset som gäller. Ska bli roligt! Vi ska på utflykt där vi ska grilla korv bland annat. Hoppas att regnet håller sig borta, men det blir nog en trevlig dag oavsett.

image325
 

Kommentarer
Postat av: Thess

Och du MÅSTE vara snäll mot barnen även om dom är lite halv elaka mot dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback