Mysig fredagkväll

Karin kom över en stund under kvällen. Kul att prata lite och bara vara. Efter lite mat och idol packade vi in hennes cykel så gott det gick i bilen och åkte hem till henne. Jag skulle hjälpa henne med blommorna, men det behövdes knappt. Såg så bra ut så (om man bortser från dom som var så torra att dom tappat sin gröna färg ;) ) Du sköter det där jätte bra hjärtat. Är riktigt imponerad och stolt av/över dig på alla sätt och vis, inte bara när det gäller att ta hand om blommor. Utan när det gäller allt.!
image392


Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på tv. Är en dag i morgon också och känner jag mig själv rätt så kommer jag inte sova än på ett tag. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Naaw gumman, du är underbar! :) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback