På väg till läkaren

Fick en tid hos läkaren nu vid klockan 11. Jag hoppas att dom tar massa prover för att verkligen kolla vad det är. Ska ha en läkare som jag inte alls tycker om. Han pratar som om att han är bäst i hela världen och en annan får knappt en syl i vädret. För två år sen gick jag till honom och berättade att jag trodde att jag hade halsböld igen. Nej absolut inte sa han. Dagen efter akutopererades jag för halsböld. I bland kan det vara bra att lyssna på sina patienter kanske...

Nu ska jag göra mig klar för att åka.

Kommentarer
Postat av: Erika

gumman!! hoppas dom verkligen tar reda på vad det är för fel!!! hoppas du blir frisk snart.

2007-10-05 @ 11:55:38
Postat av: Marlene

Erika: Tack hjärtat. Du är verkligen världens bästa vän. Saknar dig redan :) Men vi får ses när jag kommer hem! Ha det så kul i morgon, men ta det lugnt. kram!

2007-10-05 @ 15:24:07
Postat av: Erika

älskling, självklart ska jag ta det lungt som alltid;) åh jag saknar dig babe so much!! vi lär ju ta en sväng till cupido snart..haha du&jag på cupido, hur mysigare kan inte det bli:D

2007-10-05 @ 22:06:21
Postat av: Marlene

Erika: Kanske kan ta ett besök till Cupido i veckan?

Postat av: Erika

jaa och träna:)vi får ta en dag då vi gör lite sånt smått å gott:D en stockholms runda skulle sitta fint oxå nån dag?:D

2007-10-08 @ 21:12:13
Postat av: Marlene

Erika: Ja träna får vi också ta och göra. Kan ju träna och sen ta en god sallad efteråt.

Sen vår stockholmsrunda vi har pratat om får vi styra upp snart!

2007-10-09 @ 10:10:54
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback