Underbar helg

Jag har haft en riktigt underbar helg. Har spenderat den ihop med min underbara pojkvän. Finns inget bättre än att få vara med honom. Jag har haft sjukt ont i magen hela helgen, men det har inte gjort något för jag har blivit så pass bra omhändertagen som man kan bli! =)

Mamma & jag var i Västerås i fredags för att shoppa lite. När vi hade fått nog (kan man få det?) skjutsade hon hem mig till Danne där hon stannade ett tag. Valpen var också hemma i lägenheten, så när vi åkte hem med den till hans föräldrar blev vi kvar där på middag. Trevligt.

I går lördag var vi på bio inne i örebro, mysigt! I dag har vi bara tagit det lugnt, kom hem för inte så länge sen och nu ska jag snart ut och gå med min underbara vän Karin.

Kommentarer
Postat av: Erika

välkommen hem darling;)

2007-10-21 @ 19:02:32
Postat av: Marlene

Tack hjärtat! styra upp lite träning i veckan?

2007-10-21 @ 21:41:35
Postat av: erika

Absolut, onsdag kanske?:)efter jobbet?

2007-10-22 @ 07:52:45
Postat av: Marlene

på onsdag slutar jag halv 8.. gör det torsdag och fredag med.

2007-10-22 @ 10:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback