Välkommen höst

I går var det en sån där bra dag. Det var jätte trevligt och härligt att ta en promenad med Dannes mamma och valpen Jenna. Vi gick i skogen längs sjön, det var jätte mysigt och fint. Alla färglada löv gjorde att jag insåg att hösten verkligen är här, och jag gillar det. Efter promenaden åkte vi hem och fikade.

I går kväll bokade vi vår resa till Thailand också, så nu är det bokat och klart. Åker om bara drygt två månader, den 11 - 26 december. Så vi är borta över jul, och det ska bli roligt. Första gången i mitt 20 åriga liv som jag firar jul på egna ben utomlands.


image334image335
image332image333
Thailand

Kommentarer
Postat av: Karin

vad i allsin dar kvinna! eller tur för dig att det inte blev över min födelsedag, som du alltid prickar in! ^^,

Postat av: Marlene

jag tänkte faktiskt på det i år hurru du :) har varit borta allt för många gånger på din dag.

2007-10-10 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback