Ananas

Tog mig en promenad för inte så länge sen. Härligt & uppfriskande. Blev dock lite för mörkt, nämligen kolsvart.
Blev även blåsigt & ruggit. Usch. Kvällen kommer spenderas i soffan framför tvn, kollar just nu på fotboll, Sverige-Danmark och äter lite torkad frukt. Har "lärt" mig tycka om det tydligen. Förut gick det inte alls, men nu är torkad ananas mums!
image258


Ska försöka komma i säng lite tidigare i dag än igår. Gick och la mig vid halv två (blev ett långt telefonsamtal), somnade sen för ett kort tag innan jag vaknade upp av en mardröm. Det är sjukt hur man kan drömma. Vid fyra kollade jag på tv, klockan fem sov jag och halv sex ringde klockan. Dags att gå upp. Konstigt nog har jag varit pigg hela dagen. Fast jag brukar aldrig sova mycket.

I morgon är det dags för jobb igen, tänkte träna efteråt om det finns något pass, annars så simmar jag.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback