Avkoppling

Blev en rätt så stressig kväll i går. Kom hem vid 8 tiden. Duschade, slängde i mig lite mat och fixade mig snabbt inför kvällen. Therese & Karin kom över en stund. Trevligt. Halv tio tog jag bussen in till stan och mötte Erika, vi gick sen vidare mot krogen. Träffade på Sara där inne sen så det var kul.

Nu ska jag ta mig ett varmt och skönt bad.  Skönt med lite avkoppling. Det kan behövas såhär i höstrusket. Sen ska jag åka med mamma och handla lite, och efter det så kommer Danne hit :)

image316


Kommentarer
Postat av: Erika

å det låter som en härlig dag. kom du hem ordentligt i går babe? hahaha vetu vad jag gjorde:O jag som alltid ska göra nått otroligt konstigt:P vid busshålplatsen så ba kommer de nån å ba: ursäkta tjejen vilken buss ska du med? haha då vakna jag till. JAG HADE SOMNAT MITT PÅ GATAN:O fatta va pinnsamt:/

2007-09-29 @ 12:08:56
Postat av: Marlene

Erika: haha det är bara du som kan göra något sånt där.

2007-09-29 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback