Långsam dag

I dag var det en rätt så seg dag på jobbet, trots att jag började klockan 12. Jag stod mest i kassan i dag och då går tiden riktigt sakta om det inte kommer några kunder. Roade mig själv med att knyta små rosetter runt snittblomsnäringen. Så kul har jag på jobbet ;)

När klockan väl är sju och det är dags för stängning så lyckas det ALLTID vara massa kunder kvar i butiken som inte alls skyndar sig. Tvärtom så verkar dom bli allt mer slöa när det är dags att stänga och fyller vagnarna/korgarna med så mycket som det går. Alltid samma sak, så vi kommer inte från jobbet förrens runt halv 8. 

Nu ska jag faktiskt lägga mig och kolla i lite tidningar & på tv. Kom i säng lite för sent i går. Men jag har svårt för att komma i säng. Blir alltid sent och jag går upp tidigt. Sover inte mycket alls om jag tänker efter. Så har det alltid varit. Ser fram emot att träffa Erika i morgon efter jobbet.

image247
En kväll på Torö med tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Erika

Torö var en vecka man kommer minnas, både på gott å ont;) jag menar haha vissa va ju riktigt tjuriga i bland..jaja

Postat av: Marlene

Torö är nu mer en tradition

2007-09-07 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback