Lite nyttig

Kom hem rätt så sent i dag, runt klockan 8. Åkte och handlade lite efter jobbet. Rolig fredag, jobba hela dagen och sen när man kommer hem är det nästan dags att lägga sig igen för att man ska upp och jobba i morgon igen.
Jag går iof och lägger mig rätt sent, men själva principen. Trist. Men jag får se det positiva i det.  Blir ju roligt i slutet av månaden.

Gjorde i ordning en bulgursallad , med avokado och annat gott när jag kom hem. Mums! Den blev verkligen jätte god. Har nyss duschat & hamnade här med en kopp grönt te. Vad nyttigt allt lät i dag.

Måste kolla på mobiltelefoner nu i helgen också, börjar bli dags att köpa ännu en ny. Så tråkigt att den andra gick sönder. Trivdes bra med den.

image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback